27 noiembrie 2011

This shouldn't be Romania. But it is...! #2 Pasari Calatoare si ... Transportatoare!

Holla Amigos!
Episodul 2 din celebrul serial cu si despre romani in Romania... si in afara... sau inauntru... oricum ar fi, tot fututa e treaba!
Scenariul acestui episod este destul de simplu: Kelu primeste telefon la orele 5AM sa se prezinte in parcare la Billa la orele 7AM pentru a primi un pachet de la mama lui, nimic fancy, ceva dulciurele, bombonele si Parmigiano. Kelu ajunge, intra in discutie cu ceva oameni prezenti si ei acolo, romani, of course. Toti asteptau pachete din Italia. Culmea, eu m-am trezit cu maica-mea in persoana, 3 genti normale (bagaje, atentii pentru unu altu ca vine Craciunu' si alte cateva nimicuri) si un televizor... ca na are femeia doua si a zis sa isi aduca unul acasa...
Sa vedem dar cu ce mai obisnuieste ROMMANII sa vina din ITALIA VEREEEEE ...


Tin sa mentionez ca un tip care nu se vede aici, venise cu trei anvelope care aproape isi aratau atza; niste stripteuse de anvelope adica. Nu am inteles de ce si de ce doar trei? Ce m-a impresionat cu adevarat de data asta au fost bicicletele si ce ma impresioneaza intotdeauna: SACII DE GUNOI! A da, si tractorasul! Poate data viitoare o sa vad o Mocanitza :D
Piss! OUT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu