4 ianuarie 2011

An nou fericit !

Ho ho ho! Bucurosi de oaspeti?
Bai oameni buni, iata ca am aparut si anu' asta sa scriu chestii inutile si fara sens si sa fiu si eu blogger ca asa e la moda! Nu m-am lasat, doar nu am mai avut timp si nici elan creator pentru blog ... Prea multa distractie strica! Dar in fond e blogu' lu Kelu' si Kelu' face ce vrea muschii lui caci este Cerp si de-aia! Si e prieten cu Cerberul! Si cu Ius! Si cu Fane! Si cu Gogu! Si cu Rappsodic! Si cu Michiduta! Si cu Cosmin! Si cu Ursu'! Si cu Mihai! Si cu Ana! Si cu TOATA LUMEA! Si cu multi altii carora le multumeste ca i-au fost alaturi!
Iata ca a inceput anul cel nou si mult asteptat :) Nu ca de 2010 m-as plange prea tare... dar asa e viata cand nu esti miliardar! Are tot felu' de neajunsuri si de scurtaturi. Important e sa le observi si sa vrei sa fie mai bine. Daca se poate, daca nu ... accepti ca you are born in a shithole si tot e bine!
A fost frumos de revelion, a fost frumos de Craciun, a fost frumos ca m-a apucat durerea in zonele rusinoase si am luat totul cu calm si cu precizie elvetiana si cu rabdare de batran chinez. Am zis "pe-o parte iti da, pe-o parte iti ia si nu avem ce face... le luam pe toate cum vin!".
M-am multumit ca am avut sarmale, carne de porc, carnati, bautura si niste smagoarfa si a fost bine. M-am multumit ca a fost asa si m-am gandit ca putea fi mai rau si am fost recunoscator. M-am bucurat de minunea care mi s-a intamplat de Craciun pe nume Francesca. M-am indragostit de sarbatori si ele de mine ... si iata ca am reusit sa le iau acasa si sa ma bucur si acum cand scriu acest post.
Poate va intrebati ce e cu Shroomy... hai ca va povestesc ce a facut de revelion dar nu inainte de a va ura toate cele bune si un AN NOU FERICIT!

2 comentarii:

  1. pula meeea ce om de cacat esti si mai plictisitor ca virgula coaiele

    RăspundețiȘtergere
  2. ma jigodie veziti de treaba ta , iar voi baietii de la c.i.a sunteti tari ;)

    RăspundețiȘtergere