10 ianuarie 2011

Corabia unui om gol...

"Urca ultragiata regina, la bordul meu... "
Cat de frumoasa e piesa asta. Aproape ca am uitat de tot ce ma leaga de aceasta farama de pamant numita Terra, Planeta albastra... S-o numi asa pentru ca toti ne nastem tristi?
Eu m-am nascut trist ... trist ca nu am putut sa ma imbrac singur decat dupa ce am crescut putin. Atunci am observat ca sunt gol.
Am incercat tot felul de vestminte care mai de care mai sofisticate si mai pline de puf. Am incercat de toate ... de vara, de toamna ... de toamna-iarna ... de noapte ... aproape ca aceasta planeta albastra se transformase la un moment dat intr-o uriasa garderoba a desfraului. Astfel mi-am dorit mereu un pullover moale; sa imi tina de cald cand mi-e frig, sa ma racoresc prin gaurelele lui cand imi e cald. Sa ii adulmec gulerul parfumat, sa imi mangaie trupul cand noptile au nevoie de lumina. Sa il port pe orice vreme si sa fiu invidiat pentru bunul gust in vestimentatie... Sa plec gol de acasa si sa ii simt lipsa...
Mi-am curatat o portocala si am recapitulat: E bine. De data asta va fi bine. De data asta mi-am jurat ca va fi bine. Am observat ca mi-au trecut si vanataile lasate de toate paltoanele si toate cojoacele carora nu le mergea fermoaru' si a caror greutate m-a apasat fie iarna fie vara.
De ce sa porti o haina care nu te incalzeste? De dragul trendului? Ma frec in Fashion TV!

2 comentarii:

  1. buna din nou poeteaso:* dau metaforele din tine ca virgula cacatul din oamenii constipati...ma amuzi, zau...nu pot intelege ce oamnei umbla cu tine sau ce prietena ai....ma duce gandul la un gay pitic gen irish q burta si cu par in cur dar na...gusturile sunt sexy si sacre.... frate! tu nu o sa mori ucis de tigri sau tiruri gigatici sau ucis de cel mai mare criminal in serie.... o sa mori de sifilis luat de la gagicul tau sugandu-i pla si luandu-ti-o in cur! dar de....asta e o alta realitate trista....bafta emieasco!:*

    RăspundețiȘtergere