25 ianuarie 2011

Brrr

Pauza de lucru. Am fost sa-mi iau tigari. Mi-am luat Fast :D Vremuri austere de care nevoia de tutun nu tine cont. Ce multe chestii as face daca nu as fi atat de legat de materie... Mintea mea ar lucra non stop si ar evolua dar ma tine in loc nevoia de a urina, de ma hrani, nevoia de tutun, durerea de cap, durerea de spate, presiunea atmosferica, pisicile disperate care miauna la usa si pe care nu vreau sa le primesc in casa ca nu sunt ale mele si faptul ca exista Romania.
Mi-am amintit ca nu am mai postat de mult un Shroomy. Trebuie sa ma ocup si de asta. Cam greu pentru ca nu mai pot fi sceptic cand sunt fericit. Dar voi simula personajul nascut din plictiseala si din lipsa acuta a cuiva care sa ma inteleaga. Bullshit, de fapt nu m-am mai gandit de mult la un scenariu ca nu am mai avut timp. Dar e cam acelasi lucru... Uite ca mi-a venit unul acum, o sa il fac mai incolo sau maine dimineata.
Ghicitoare: Exista o singura treaba de facut atunci cand esti singur si viata e ori rea, ori buna, ghici ciuperca care? :D Sa dai muzica mai tare
PEACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu