21 ianuarie 2011

Internet de mare viteza de la Romtelecom...



Ete acu' vin de pe blogul lui Matr3o unde m-am delectat cu niste muzici electronice mai usurele dupa head bashingul de dimineata. Ce bine merge streamingu' pe SoundCloud. A, de fapt e doar dimineata si merge si netu' meu BINE!
Inainte de asta mai auzeam pe cineva "domne nu am viteza ... am modem d'ala de la RDS cum era inainte" :|
Atunci am realizat ca deja craiovenilor li se pare ceva normal sa plateasca 10 euro si sa le intre in casa, pe langa usa, o sarma care sa le ofere o super conexiune la internet prin care ai tot ce vrei la picioarele tale in mai putin de 10 minute (inclusiv HD movies). Nu intelegeam pana atunci de ce vad pe Craiova Tracker copilasi frustrati si cocalari corciti care fac figuri la cum se vad DVD ripurile! Intr-adevar e frumos sa vezi un film HD si sa mai ai si pe ce sa il vezi ... Adica sa te duci frumos sa il cumperi pe blueray de la magazin, sa vii cu el acasa, sa ti-l pui colo in media player pe plasma si sa te uiti la el contempland porii de pe pielea actorilor. Suna de vis nu? Dar totusi care-i faza? Ne plangem ca nu avem bani, dar facem figuri ca nu vedem toate filmele HD pe gratis? Ne plangem ca nu avem bani dar avem monitoare cat peretele. Ne plangem ca nu avem bani dar avem hdd-uri sa stocam sute de astfel de filme si procesoare facute sa le decodeze. Ne plangem cand nu avem internet de 10 mb/s si avem de 1 mb/s (megabytes! not bits) Facem nazuri la free DVDrips? Vedea-i-as pe astia cu o conexiune ca a mea de 2 megabiti pe secunda. Vedea-i-as platind 30 euro pentru ea cum plateam eu in Italia, unde daca te duci sa intrebi de internet, toti provderii iti ofera stickuri USB cu ore limitate la preturi astronomice pentru Romania si unde este o intreaga aventura sa iti bagi internet prin landline cu modem ADSL la un pret rezonabil!
Eu ma multumesc si acum cu DVD quality si chiar cu DVD rip quality. Am placa video cu iesire DVI, HD ready si monitor de 22" si se vede frumos orice... plus ca multumesc cerului ca pot vedea cu 9 euro tot ce imi pofteste inima chiar daca din bun simt pentru mine, am inceput sa imi incropesc o colectioara de dvd-uri originale si ma simt prost ca nu imi pot cumpara, din considerente materiale, softurile de care am nevoie...
Dar romanii sunt speciali! Observ pe zi ce trece ca la noi dispare orice simt al proportiei si al bunului simt cu precadere in randul tineretului din care fac parte sau nu. Am inceput sa sun ca un om batran pentru unii, dar de fapt nu este adevarat. Vorbesc precum un om cu care nu ai ce discuta daca esti ROMAN si pe deasupra mai esti si mandru de asta!
Net sa fie ca in rest se ocupa Dumniezau de toate, aiba-ne-n paza! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu