28 decembrie 2010

Alive and eating chocolate...


Iata ca a trecut si Craciunul. Noroc cu oamenii de bine si cu salvatoarea durere in organul reproducator care m-a apucat de aceste sarbatori :)
A fost Mary pana la urma. A fost si Fane si este in continuare. Au fost si sarmale ca sa mearga cu Mary si sa fim toti Merry si satui. Inevitabil, trebuia sa apara o femeie cu "nume de barbat" sa-mi aminteasca ce e fericirea. Ciudata conjunctura!
Este aproape sadica aceasta buna dispozitie care m-a cuprins. Imi tortureaza delicat fiecare parte din stomac, fiecare intestin si fiecare artera pe unde trece. In schimb imi alimenteaza din nou hotararea. S-a realizat din nou contactul intre pompa de hotarare si piesa responsabila cu motricitatea acestei caroserii greoaie si incapatanate. Este absolut absurd cum ma mobilizeaza un strop de miere. Imi unge fiecare rotita si ma face sa ma gandesc. Nu prea departe ca strica si, asemeni regulilor, planurile sunt facute pentru a fi dejucate. Cum si prin acest post imi dejoc planul de a ma culca devreme.
Nu am dormit de doua nopti... Azi dimineata am dormit 2 ore si ieri dimineata 3. Sunt terminat precum acumulatorii mei de rezerva de la aparatul foto. Asa e cand admiri cum zboara timpul; dumnezeule mare, ce zbor are...! Isi falfaie secundele alea obosite cu atata aroganta si nonsalanta prin existentele noastre incat unora chiar are tupeul sa le dea impresia ca sunt vii. Si mie imi lasa aceeasi impresie de cele mai multe ori. Este placut sa iti amintesti de fiecare secunda; momentele astea se compenseaza, ma gandesc, cu fiecare moment in care ne dorim sa uitam o lacrima.
Azi am fumat foarte putin. Da, ziceam ca ma las... nu mi-a iesit nici asa... one of these days...
Ma retrag sa ma odihnesc pentru ca o sa clachez in curand daca nu o fac. Dar intai mai iau o ciocolata si imi sun super-eroul... Apoi, "ninga, zapada ma-ngroape"! O dau eu maine cu lopata :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu