15 decembrie 2010

I quit!

Voi scrie aici poate ma ajuta mai mult: Renunt la fumat! M-am decis. Sper ca de data asta sa fie pe bune.
Incepusera sa ma dispere mult prea tare pozele de pe pachetele de tigari. Poate si din cauza ca am inceput sa tusesc de la o vreme si park sa nu ma mai simt cum trebuie.
It's time to make a big stand for my health. E importanta! Cine mai face episoade cu Shroomy? Cine mai se bucura de ce-mi place mie si numai mie? Oricum nu e la nesfarsit ... dar stiu ca makar o sa ma simt mai bine. Eu nici nu am habar cum e sa faci sex si sa nu aprinzi tigara de dupa... e ciudat! M-am gandit de multe ori la asta, la cum a ajuns acest viciu sa ma defineasca si sa ma contureze. Am fumat de atata timp incat nici nu mai stiu cum e sa mananci fara sa aprinzi o tigara dupa.
Sunt fumator de 11. Daca luam in considerare perioada premergatoare atunci numaram 13. Unii cititori poate au cu cativa ani de viata mai mult decat am eu de fumat... Amuzant nu? Mi se pare absurd sa faci aceeasi chestie tampita jumatate din viata ...
Stiu ca nu voi putea renunta la alcool, la shmagoarfa si la femei... Dar voi renunta la tutun! Alcoolul e ocazional, shmagoarfa la fel. Femeile sunt un rau necesar caci nu vor ele sa fie un bine.
Greu imi va fi, dar trebuie. Am ajuns sa zic asta. Sper ca acest post sa va dea si voua, fumatorii mei, de gandit!
As fuma o tigara... mi-am luat un mar in schimb!

2 comentarii:

  1. da, substitui comportamente nesanatoase cu altele sanatoase
    m-am lasat si eu de 2 ori pana acum, de fiecare data a tinut 1 an
    acum pot sa spun ca am 2 luni de cand fumez :))) si sper sa trec cu bine peste aceasta perioada grea

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate faci o cura de somn ca sa treci mai usor prin perioada asta nasoala.
    O saptamana iti ia, pe urma e ok. :)
    Ah si ar mai fi activitatile asociate cu fumatul - lasa'le deoparte cateva zile. Da, stiu ca si statul pe net e asociat cu fumatul :))

    RăspundețiȘtergere