9 decembrie 2010

3 songs i hate today

Si uite acum fierb cartofi. I-am lasat pe foc la fiert si am venit sa scriu acest post. Am de munca da m-am cam plictisit pe moment de animat bannere pentru site-uri. Vreau sa fac Salad du Boeuf cu castraveti acrisori, mazare, gogosari in otet, cartofi, maioneza si carne de vita fiarta si asezonata cu putina vegeta.
Sambata asta am fost la Pubs si am cotizat ca un bun client in schimbul unei betii pe cinste. Ce e cel mai nedrept este ca in acest bar care ar putea avea succes parca toti sunt brainwashed. Cred ca imperfectiunile il fac un local de asa succes si renume. Nu as avea nici eu nimic de zis daca nu as fi un audiofil cu acte in regula si cu multi ani de lucru cu sunetul. Cert este ca toti trec cu vederea aspectul cel mai important dintr-un bar/club/discoteca sau ce mortii lui se vrea acest PUBS, si anume SONORIZAREA!
Undeva pe la ora 12 in noapte te calci in picioare cu tot felul de cheflii ca si tine veniti sa isi ia doza de voie buna si alcool in stare pura si in cantitati industriale. Cam pe atunci incepe si debandada pentru ca boxele nu mai fac fata decat daca sunt impinse in peak, si daca sunt impinse in peak incepe calvarul pentru mine: nu e putin lucru ca a doua zi pe langa durerea de cap de rigoare mai imi vajaie urechile ca dracu' de la 5 ore de piese distorsionate ca vai de ele!
Pe langa acest important aspect am ales sa mai dau in vileag inca o problema: muzica de rahat! Intr-un playlist cu piese bune si faine de dans... patronului ii mai scapa si altele cu un nivel iritant mai scazut decat cele 3 pe care urmeaza sa le enumar si sa le discut.
Sa incepem cu numarul:

3- Emeric Imre - Nebun de alb
Eu nu ii vad rostul! Nici in playlist ca oricum nu danseaza nici unul din clientii fideli ai barului ... si nici asa! Ok ... e de Paunescu. Dar care e faza? Cum vine aia sa iubesti cu mila si cu groaza si sa pretinzi ca iubesti? Iubirea adevarata nu are nici o treaba cu MILA si cu GROAZA decat daca vrei sa le dai de gandit unor oameni care nu au ce face sau carora le place sa para deep! Nu are nimic cu egoismul si dorinta marturisita de a poseda tot ce-i al consoartei. Iubirea are de-a face doar cu atractia a doua corpuri, cu emotia in stare gema si cu tresaririle cat mai dese de altruism din fiecare dintre noi! Magnifica totusi comparatia cu piesele de sah; desi nu inteleg prea bine cum vine aia cu "te iubesc cu mila si cu groaza, tot ce-i al tau mi se cuvine mie, ca un nebun de alb ce captureaza, regina neagra pentru vesnicie" Toata lumea stie ca daca am personifica tabla de sah ... nebunul captureaza regina pentru regele sau, nu?
Nota 8 post mortem domnului Paunescu. Nota 2 domnului Emeric ca nu e in stare sa-si scrie versuri la melodii si le ia de la Paunescu. Deci o piesa de nota 10!

2- Stela Enache & Florin Bogardo - Ani de liceu
Fratilor as putea dansa pe asta. Imi place soundul ala de synth-uri care au facut legenda acum 3 decenii. Desi am fost un liceean modest, cu bun simt, care desena si scria poezii fetelor ... chiar nu pot sa o inghit! Unii oameni zic " CE VREMURI!!! " Eu zic decat "liceu, cimitir al tineretii mele" !

1- Si acum ajungem la bomboana de pe coliva: STIGMA - DE-AR CURGE VODCA
Bai... deci bai :| Acesti baieti fac o romanta de rockeri alcoolisti a zilelor noastre urmand tiparul bine trasat de Dan Spataru. Ce sa-i curga ma de la san? V33? Sa fim seriosi... la varsta asta nu v-ati mai rafinat gusturile in materie de bautura? Ca sa nu mai vorbim de gusturile la femei. Ce rahat de femeie e aia de la sanul careia vrei sa curga votka? Nu ai gasit nimic la ea sa te tina noaptea acasa ... si iti doresti astfel sa fie dozator de alcool... Interesant. Imi dau seama ce fericiti au fost oamenii dupa ce au compus-o! "Frate, rupem cu asta!" Pacat ca-i trage in jos clipul ala de doi bani si moacele alea de copii care nu au gustat in viata lor o bere! Deci ce invatam totusi din aceasta melodie? Ca omul e alcoolic si se crede neinteles, ca nu are respect pentru femeia care si-a ales-o si ca nu poate obtine de la ea tot ce are nevoie!
Sa ma mai leg si de vocea omului care canta? Nu are rost...

Sa ma purific imi voi pune o piesa care sigur ma va face sa tresalt de dragoste! Asa mai merge, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu