17 decembrie 2010

Making of : Mizerie de hiphop

Si azi a fost o zi buna.
M-am trezit nu foarte devreme si am inceput sa ma agit. Zi mare: il asteptam pe Koleroo la mine sa lucram si sa ne aratam puterea.
Am inceput prin a da zapada din curte care nici lui Shroomy nu-i place, dupa cum ati vazut.
Azi nu am nimic nou de la Shroomy. El a ramas sub zapada, langa cires.
In schimb voi continua cu cacatu' asta. Apoi am facut focurile sa fie cald si acum e foarte bine. Intr-un final am primit mesaj " bai am plecat ".
Deci in scurt timp m-am dus sa-l iau, dar nu inainte de a aplica la un proiect pentru crearea a 40 de beaturi de rap de un minut. Piece of cake!
Pe strada garii l-am ginit pe om si brusc m-am bucurat! He's a good and valuable friend to me. We came a long way and we are like brothers. S-a suit in masina, pe care am intors-o pe zapada cu frana de mana. Am oprit putin mai in fata la PLUS in Bals (cel mai lung oras) pentru a achizitiona burta, bere si tigari.
Am ajuns acasa, am luat lemne si ne-am pus pe mancat si pe baut. Apoi au fost spalate vasele care facusera pui in chiuveta mea. Dupa asta ne-am apucat de gatit la foc pe plita. Am facut o ciorba de burta de iti lasa gura apa si o salata boeuf tot cam la fel, dar care oricum e eclipsata; ai ciorba de burta, ai ambrozie.
Dupa asta am avut ceva de lucru si printre picaturi am inceput sa ne asamblam echipamentul pentru petrecere.
Am conectat mixeru, si-a acordat chitara, ne-am jucat la clapa si accidental am creat un key line care ne-a dat pe spate. L-am repetat si l-am aranjat, am setat tempoul si tot accidental a venit titlul si primul vers din partea Kolegoolui, pe care aveam sa il continui eu intr-un of da dome de doua versuri care ne-a rupt pe amandoi. So: drink wine and smoke the bong!
Acum cand scriu postul asta Koleroo isi scrie versurile si astept reply de la clientul cu logo-ul. Eu mi-am terminat versurile si astept deasemenea sa le tragem.
Hai sa pun si niste poze ca sa fie totu bine si frumos :D







Un comentariu: