6 decembrie 2010

Revin din nou, inca odata si iar...

Care-i frate treaba cu fericirea? Fericirea asta e ca o femeie idioata. Acu' te pandeste sa sara pe tine ... si maine se face ca nu te cunoaste. Acu' nu ca nu ar fi toate femeile idioate dintr-un motiv sau altul sau intr-un moment sau altul al vietii sau tot timpul ... doar sunt si ele oameni. Si oamenii sunt idioti. PERIOD. (women have that too! :D)
De ce sunt femeile idioate? Pentru ca au fost barbatii inaintea lor. Pentru ca femeilor le place sa fie provocate; pentru ca lumea se invarte in jurul lor. Ca o compensatie barbatul a zis sa scoata ovarul primordial pe care se rotunjea frumos scoarta terestra si sa-si bage penisul in el de pamant. Astfel pamantul acum se invarte in jurul unei puli imense. Good job GUYS!
Pentru ca milenii intregi de asuprire si de impunere tampita ... nu ne-au adus nimic bun. In schimb ne-au adus feminismul! Bucurati-va, sfarsitul e aproape caci nu am stiut cum sa incepem. Am creat toti un turn Babel fara sa fie nici unul constructor sau inginer. Ne-am grabit sa il tencuim repede ca sa nu se mai stie de la ce caramizi s-a plecat... si daca s-a inceput cu parterul sau cu demisolul. Astea sunt amanunte care se pierd inevitabil intr-un calcul multe prea amplu pentru identitatile noastre vesnic pierdute.
Ni se pare totul normal, la fel de mult cum ni se pare normal sa avem internet. Ma gandesc ce as fi fost eu in alt secol...?
Azi am constatat ca nu poti sa le ai pe toate. Deci fericirea e cumva un harem? Nu de femei ... de lucruri mici si marunte care te fac sa zbori... am impresia ca e mai degraba o chestie in rate... sau ca o ratie de paine pe cartela de pe vremea raposatului Cup. Deci in cazul asta fericirea ingrasa. De aia sunt obezii fericiti si tot mananca ... aia nu au probleme. Eu ma plang de burta ...altele ca au pus un kil in plus. Spanac.
Hmmm. Dragul meu Marin zicea ca Adam ar fi deprins tehnica lu' Doamne-Doamne de a-si face singur amante din cate o coasta. Adevaru' e ca la fiecare amanta pierzi cate o coasta. O sa ajung in curand fara vertebre in sira spinarii... voi deveni o nevertebrata care se taraste fara sens. Au inceput sa ma sece aceste diferente. E ciudat!
Ma voi intinde si voi face abstractie de liniste. E cazul sa ma zbat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu