8 decembrie 2010

ce viata plictisitoare :D

Azi am kef sa fiu oltean de jiuletz mandru' si iubaretz deci o sa scriu postu' asta precum scrie p_#@ posturi HOHOHO!
Nush de ce dracu' ma bucur asha... A da, am de platit 2800 lei pentru a inmatricula tigaia mea de Lancia Ypsilon din '98. Asta e cand esti tanar in fascinanta Romanie si parintii tai sunt despartiti si oameni de rand (sau cand ai ajutor doar de la un parinte hehehe).
Normal ca acei tineri de 18 ani cu muci la nas si minte putina care abia stiu sa citeasca dar au permis si le cumpara parintii BMW nou seria 5 ca doar "E ZIUA LA BAIATU'/FATA MEU/MEA" normal ca nu dau 2800 lei. Dam noi, astialalti ca suntem mai bogati spiritual. Macar nu am avut la ce face depreciere ... am d'asta cu full options! Makar atat. Si are si jante de aliaj :D Oricum mie-mi trebuia sa am cu ce ma misca de ici pana colo, nu planuiesc sa dorm in ea!
E o jungla acolo frate. Azi m-am plimbat prin ea. Dupa doua ture de oras in pas allegro cu Cerberul (o sa va spun si cine e Cerberul cu alta ocazie ... poate unii stiti deja :D ) am simtit o multumire deplina ca ne-am mai dat si noi cururile jos din masini, ca doar na... acum o am pe-a mea si pana acu' o aveam pe-a lu' mama, cine sa mai mearga pe jos! Intr-un final, sfasiati intre politie si trezorerie am reusit sa obtinem numerele provizorii pe a doua luna si decizia de plata a taxei de prima inmatriculare (...)
Si de cand m-am apucat sa scriu chestia aia pana acum cand scriu asta ... am fost sa fierb lapte ca mi-am amintit de el! Mi-l aduce o vecina ca eu stau la tara. Cert este ca mi-am pierdut ideea si cheful de-a mai scrie in continuare despre sistem si despre cat de tampit e. Stiti si voi deja deci nu va mai plictisesc eu.
Nota bene: SA NU FIERBI LAPTE SI APOI SA IL TORNI INTR-O STICLA DE PLASTIC. M-am amuzat oricum in timp ce se deforma sticla ca toti dracii :) Am decis sa cumpar lapte de la o tanti si vaca ei direct ca e sanatos si asa s-a pus si Clara Sesemann pe picioare. Cu toate ca nu am munte si pasuni alpine ... am aer curat, o casa calduroasa, baie, bucatarie, computer cu internet si alte prostii. SI LAPTE DE VACA!
Acum ma apuc sa lucrez. Have a deadline to meet!
Kel Out!

Un comentariu: