20 decembrie 2010

SOARE!

Azi a fost soare. Nu afara, asa in mine. E cald si bine momentan si sper sa nu ma afecteze iar frigul. Ma simt fericit si norocos azi :) Stiu eu de ce si nu spun nimanui! S-ar putea sa fii reusit; ce, nu conteaza! Imi tin degetele incrucisate sa fie asa. Astept cu nerbdare, la fel cum am asteptat sa obtin o temperatura buna de lucru si somn in camera mea.
Deasemenea ma simt lenes azi si inca am 2 lucrari de terminat. Mai tarziu trebuie sa-mi fac curaj sa studiez nitel Blender ca am uitat tot ce stiam. Nu mai stiu nici sa creez un poligon si am nevoie sa modelez ceva. Asa se intampla cand te apuci sa promiti!
Vad ca au implementat astia upload de imagini la blogger (sau nu l-am observat pana acum?!)dar nu stiu de ce nu merge... Ma rog, folosesc imageshack, e mai sigur!
Am facut o mica escala in Inkscape (programul natal al lui Shroomy) si am facut viermi, la propriu! Check out his face!

Un comentariu: