22 decembrie 2010

Se asteapta sarbatorile....

Se asteapta sarbatorile. Cu 43 lei in buzunar in momentul asta si-o juma de pachet de PallMall.
Se asteapta inca 430 lei. Hai sa impartim 100 euro pentru un Craciun si un revelion minunat.
100 ron revelionu' asa la low budget si la prima strigare. Ceva cadouri de cumparat. Restu se mananca si se bea. Cam putin pana la anu' se pare... Nu stiu la ce sa ma strang ... la mancare sau la bautura ?! E inca o dilema...
A .. am pus benzina la socoteala? O adaugam si pe aia. Noroc cu motoru de 1.2. Pacat ca e in 16 valve... prin oras nu prea ajuta mult si prin oras o sa ma misc. Bummer!
Se asteapta sarbatori fericite. Sa vedem cum le tunam sa fie fericite. Cred ca renunt la bautura si imi iau smagoarfa ... dar ma rupe la mancare! Nici asa nu e bine.
Si cand te gandesti ca eu ma plang si altii nici banii astia nu-i au. Dar ce sa-i faci. Puteam sa nu ii am nici eu. Bine ca mi-am platit internetu'. Sunt asigurat pe inc-o luna. Dar stai ca cica ar trebui sa vina lumina si pe 6 ianuarie (cand preconizez ca-mi voi fi revenit din betia de 2 nopti de revelion) expira numerele la masina iar. Deci ar trebui sa am inca 100 euro sa trec pe definitive. Dar de unde nene?
Noroc ca undeva in juru' acelei date ma trezesc cu inca un mic salariu de 500 ron (asa de an nou ca am fost baiat cuminte!)
Merry Christmas and Happy new year everyone!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu