13 decembrie 2010

Un morcov cat o oglinda de Logan

A vazut cineva asa ceva? Am vazut si am simtit eu azi. Mi-a intrat in fund cu suruburi si cu arcuri cu tot! Cand tocmai eram chitit ca din toata saracia sa-mi incalt si eu masinuta pentru viscoleala ce se anunta, inevitabilul s-a produs pe o strada minunata!
De pe contrasens se apropia un ditamai patulu' de 4x4 (ca na, romanii nu au bani dar "cele mai tari masini din lume le gasesti intai aici"); fiindca nu am apreciat cat de clapaug e elefantelul meu, am luat de urechea stanga un logan de taxi. Si uite asa in vreo 5 minute eram pe Dezrobirii, in raiul pieselor auto (strada pe care risti sa nu ai de unde lua apa plata dar sigur vei gasi o oglinda de Logan! NOUA!) mai sarac cu 100 ron.
Isn't life dandy?
Dar cu toate astea, dracul nu este asa de negru si life goes on her own way.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu