16 mai 2011

S-a mai nascut un logo...

play me!


Copenhaga. Capitala Danemarcei, deschidere la Marea Baltica, biciclete, turnulete, castelase, vaporase si casute inghesuite, frumos colorate.


Ok si care-i faza? Pai am avut de facut un logo pentru o firma daneza, pe nume Bike The City. Firma ofera spre inchiriere biciclete dotate cu GPS pentru turul capitalei Danemarcei.
De dimineata m-am scarpinat de 5 ori in scafarlie si am zis " Ok, cum biciclesc orasu' ?"
Si am inceput. Intai am googalit si m-am interesat despre principalele atractii turistice. Am aflat de Round Tower, Rosenborg Castle, Church of Our Saviour si New Harbour, am luat poze... si m-am blocat. Am inceput sa schitez cand pe pc cand pe hartie. Musteam ceva dar nu puteam sa vad clar ideea. Vedeam oraselul dar nu vedeam bicicleta... am desenat un lant, am gasit un font simpatic, am schimbat, am incercat, m-am sucit...
Intr-un final, dupa cateva ore bune, m-am lasat pagubas si m-am apucat de altceva. Dupa asta m-am culcat. Am dormit doua ore si m-am trezit fresh. Si mi-a iesit.
Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu