15 mai 2011

Scuzati absenta!

Mi-a dus cineva dorul?
Nu am mai scris de mult timp pe blog. Am fost plecat de Pasti, o mica vacanta in Italia in care am vazut ce inseamna sa te astepti la ceva si sa primesti cu totul altceva. Nu vreau sa imi amintesc prea mult, stiu decat ca am solidificat anumite convingeri si am dat rost la noi aspiratii. Mi-e de ajuns, a fost o vacanta placuta si bine meritata in care am calatorit foarte mult alaturi de Francesca.
M-am intors; nu s-au schimbat foarte multe in viata de zi cu zi. S-au schimbat multe in mine in schimb. Am devenit mai amortit si mai apatic, fara sa ma intreb de ce, fara sa vreau sa aflu de ce. Asta e poate motivul principal al absentei indelungate de pe blog. Devenise o datorie inainte de plecare. Poate am avut nevoie de ceva timp sa imi updatez sistemul de operare, poate am fost prea ocupat... sau poate mi-a placut sa fug de datorie... dracu stie.
Cert este ca imi revin. Ma straduiesc sa imi revin. Trebuie sa imi revin. Instalarea update-ului a decurs cu succes, acum stiu si mai bine ce am de facut. Am trecut de la 2.6 beta la 2.6.4.
Astept sa merg la mare. Astept sa imi lansez site-ul. Astept sa imi obtin licenta la a doua facultate. Astept sa rezolv cu actele masinii. Astept sa fie bine. Si o sa fie!
Ne auzim foarte curand cu un nou episod din Shroomy si alte prostioare.
Peace!

Un comentariu: