18 mai 2011

Zi tu ca n-am muzica bengoasa - Post in timp real

Mi-a venit o idee. Sa scriu ce-mi vine in playlist. Pana mea. Doar e pe shuffle si nu am mare lucru de facut :D (nu ma bagati in seama, doar ma plictisesc in asteptarea unui film)

Samael - Further

Tchaikovsky, Sym 5 in e - Allegro moderato

The Roots And BT - Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)

Sepultura - Cut Throat

Dropkick Murphys - The green fields of France

Portishead - Half day closing

Black Sabbath - Wicked world

Ace of base - Da capo

Ella and Louis - Undecided

The Clash - The Magnificent Seven

(aici am mai pus un vin si am aprins o tigara gandidu-ma la trezirea de maine :D)

Amon amarth - Army of darkness

Slayer - Spirit in black

Truda - Sange

Beastie Boys - Sabrosa

Korn - Am i going crazy

Alborosie - Sounda killa

Rob Zombie - never gonna stop


The Cranberries - Time is ticking out

James Brown - Cold sweat

(Si aici ma duc sa manc oleaca ca mi s-a facut foame!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu