15 iunie 2015

CIRCO REVOLUCION!






Jur ca n-am mai ras atat de o gramada de timp ... Si nici la Street Delivery nu am mai fost de mult timp. Si nici idioti nu mai vazusem de mult timp. Tocmai cand credeam ca Facebook ne-a facut pe toti mai buni, ce sa vezi? CIRC fratilor. Paine inca nu avem nici unii. Avem insa circari sensibili care vor salva ROMANIA!Pot fi acuzat de insensibilitate sau alte alea dar tot ce-am inteles eu pe scurt din toata tarasenia asta si ce am vazut azi pe FACIALBOOK este ca romanilor le place circul de la mic la mare, de la prost la cult, de la fizic la juridic.
Si ca tot a fost circ, am selectionat cativa performeri de exceptie:
OMUL BILA
Nu am inteles, bilele in capu' cui sunt? (oops, am zis CUI! ) Sau stai, nu sunt in cap... sa fie oare pe ... ?!






CONTORSIONISTA....




Acelasi OM BILA este si ECHILIBRISTUL ACTIVIST!



Dupa cum spune si proverbu' : "Cine rade la urma ca melcu' , rade mancand inghetata!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu