31 martie 2011

13 din 15 pe 31 a 3-a


Incep sa cred in numerologie :))
Pe data de 19 martie (adica a 3-a), zi in care implineam 3 luni cu Francesca, in jurul orelor 3, mi-a fost suspendat permisul de conducere pe 3 luni pentru conducerea sub influenta alcoolului din 3 beri si 3 shoturi de tequila.
Domnul Calotescu, caruia ii multumesc pe aceasta cale si ii doresc tot binele din lume, a dat dovada de conduita politieneasca si preventiva deplina cand s-a invartosat asupra-mi ca un vultur asupra prazii. Cu Loganul din dotare, stimabilul domn politist era mai-mai sa ma suie pe bordura si sa ma orbeasca cu girofarele dupa ce s-a lansat intr-o urmarire demna de filmele de actiune (la care presupun ca se uita cu placere!). Are rost sa spun ca eu rulam cu vreo 30 la ora incercand practic sa imi duc masina in siguranta acasa si sa nu o las pe strazi intunecate din arpopierea bodegilor? Nu conteaza asta, stimabilul si-a facut datoria si m-a pus la respect ca pe un infractor periculos ce sunt! Normal ca mi s-a adresat cu "TU", ca doar am facut facultatea impreuna, mi se pare normal, si este evident ca i-am raspuns cu "NU" la intrebarea: "Ai consumat bauturi alcoolice?"
In fine, dupa legitimare si "Domnule, nu suflu ca nu vreau sa-mi pierd permisul" si fiola, hai suie-te in Logan, pune-i cashcheta pe bancheta din spate si "hai cu noi la filtru sa iti semnez procesul verbal!"
Zis si facut. La filtru ce sa vezi, PUZZZDERIE DE MASINI si de oameni galbeni la fata de la suflat. Am asteptat acolo de m-am saturat pana a reusit nea asta sa se iscaleasca si am plecat.
Nu stiu pe ce temei m-a dezinformat cu privire la posibilitatea de a-mi recupera permisul in decurs de 30 de zile. Mi-a oferit dovada, fara posibilitatea de a conduce, desi m-am chinuit sa ii demonstrez cum am putut ca vorbeste cu Cerpul si nu cu orice Nea Caisa cu care e dumnealui obisnuit si ca pot sa ii merg si in varful nasului la o concentratie de ... atentie ... 0,17g/l. Cum era de asteptat m-am intors la masina si am plecat acasa pe roti, ca doar nu eram prost sa las masina acolo in sensul giratoriu, pusa de-a doua cum ma oprise mult veneratul agent.
In fine, azi am mers si am sustinut testul "13 din 15" si l-am promovat cu 15 din 15. Cineva zicea ca e un fel de 6 din 49 al redobandirii permisului. Eroare!
Este un test foarte accesibil, o singura varianta de raspuns este buna din 3 si este menit sa evalueze niste cunostinte de legislatie... de bun simt! Adica, daca nu le stii p'astea, stai suspendat ca stai bine; si daca nici nu catadicsesti sa studiezi si sa te zbati sa le iei, inseamna ca esti idiot. Nu e nici un 6 din 49. Stii sau nu stii. Cap ou pas cap! Normal, sunt emotii sunt rahaturi, te bucuri de reusita, dar totusi realizezi ca a fost relativ usor. Permisul l-am luat din prima cu 22; asta l-am luat din prima cu 15. Nu se rezolva nimic fara munca si unii se pare ca nu stiu asta. Mai am de ispasit astfel 19 zile de sentinta. Pe 19 aprilie imi pot ridica permisul si am drept de circulatie.
In fine, s-a dus si raul asta si incep sa ma simt mai bine. Nu vreau sa aiba cineva impresia ca nu stiu unde am gresit; stiu foarte bine si imi asum toata vina. AM CONSUMAT ALCOOL, si nu trebuia. MY BAD! Dar frate, politia e beton sa le traiasca Loganele! Sa se mai uite dracu' si la cum arata omul ala. Daca poate sa vorbeasca, daca sta bine in piciore, daca merge in limba, nu hai cu fiola, si daca ai baut 3 beri si ai condus dupa o ora jumate si o cafea, iti iau permisul. Si te mai lasa si cu masina in strada, punct.

Un comentariu: