4 martie 2011

RoBotzi



Cred ca toata lumea cand aude cuvantul ROBOTZI, se gandeste automat la "stilul Foo-Tai", la cum "sa sugi o ceapa" sau la o "saiba cu ochi". Ce sa mai, oamenii au dat lovitura. Tot in acelasi stil, cu mai putina clasa, cu mai putini neuroni si totusi cu mai putine viewuri, cu ceva timp in urma, facea valva pe YouTube nu legendarul MO, ci legendarul BAHOI de la Constanta. Ala a ajuns la Happy Hour; sa facem va rog un efort de imaginatie sa ne gandim unde or sa ajunga baietii astia care fac RoBotzii. Umorul este bun, poate stoarce un zambet si de la cele mai stiff-upper-lip persoane din Romania (si aici nu ma refer la aia 40 de insi dintr-un milion care dadeau dislike - aia erau idioti si au crescut cu sticksuri ). Grafica este excelenta, animatia nu prezinta goluri si este slava domnului plina de detalii si expresivitate. Ce pot sa zic, bine lucrat!
Care este insa totusi nemultumirea mea si judecata din spatele acestui post? O sa va lamuresc:
Bai frate, vii, postezi pe YouTube. Faci valuri. Te afirmi. Te faci cunoscut. Apoi te retragi de pe propriul canal pe motiv ca altii iti reuploadeaza video-urile.
Pai bai frate, si aia e tot reclama. Inseamna ca placi. Ca oamenii stiu de tine. Ca sunt niste retardati care vin pe youtube, se strofoaca sa iti ia clipurile, sa le modifice, sa le mixeze si sa le puna iar. Ca si idiotu' ala de-mi citeste mie blogu' numai ca sa lase commenturi nesimtite si nefondate. E acelasi mecanism. Acel specimen practic e constient ca exist si il roade sa vada ce mai fac pe blog, ce am mai scris. Asta e ... unii asa isi omoara timpul care il au degeaba, in timp ce eu in putinul timp liber care-l am populez blogul cu posturi scrise din lipsa de timp pentru muzica sau graphics as a hobby. Scuzati paranteza!
Deci: Cu ce am gresit eu sa nu ma pot delecta cu noul episod din RoBotzi seara trecuta? Pe site-ul lor, nu merge! Ori daca se apuca sa migreze dupa atatea valuri si trambite ... macar sa aiba ceva calumea, testat pe toate browserele si facut cum trebuie.
Pe undeva imi miroase si a strategie de marketing, si sa facem acum un nou efort sa ne gandim cam cate viewuri pe site vor face omuletii astia. Hai pe YouTube, si apoi migram pe un site cu toti cei care ne vor. Bravos baieti!
Apoi problema furtului, foarte discutata in disclaimerul lor privind retragerea materialelor de pe youtube. Animatia este realizata, pentru cine nu stie, in AdobeAfterEffects, grafica in AdobePhotoshop si Illustrator dupa cum arata. Dupa mine, pentru realizarea acestui serial investitia ar fi fost cam asa:
- computer performant, un dual core de 3 ghz minim, vreo 4 gb ram pe el ca sa mearga totu smooth, o placa video de vreo 256 mb, total worth value: 300 - 500 euro
- Windows, total worth value: 300-500 euro
- minim Adobe Production Premium daca nu Adobe Master Collection, total worth value: 1200-2000 EURO !!!!!!
- ceva softuri de editare audio, judecand dupa Noise Reduction filterul aplicat pe semnalul provenit de la un microfon de pc cu care sunt trase vocile (mai ascultati odata atenti sau interesati-va cum suna daca nu aveti idee despre ce e vorba)
FRATE, ii acuzi pe altii de furt in conditiile in care pentru producerea serialului, TU aveai nevoie de minim 2500 euro (in conditiile in care luai doar Shop si Effects separat, nu in bundle)?! Sa nu-mi zica nimeni ca serialul e produs pe softuri cu licenta, si nu piratate, ca eu mi-o tai si o dau la rate! Sa fim seriosi, traim in Romania. Noi abia ne permitem traiul de pe o zi pe alta. Si daca aveau licente pe softurile alea, erau niste oameni care efectiv NU MAI AVEAU TIMP sa produca serialul. Deci care pana mea e faza? Toata lumea se agita si saluta initiativa de a pleca de pe YouTube de parca ar fi cine stie ce actiune divina impotriva rautaciosilor alora furaciosi care le re-uploadeaza serialul maaaaa !!!!
Nu am nimic cu oamenii, sunt talentati... sunt amuzanti, sunt al dracu de buni la ce fac... dar frate: s-au cacat pe ei cu stropi la faza asta!
PUNCT!
PS: inca sper sa vad si eu episodul nou pana apare cel de saptamana viitoare si inca nu mi-am facut FaceBook!

3 comentarii: