16 martie 2011

Blue Nipple Boy



Blue Nipple Boy sunt Catalin Boltasu, Adrian Carciova si Gabriel Balasa.
Le inchin acest post din doua motive:
1- Imi PLACE, desi am ramas socat la inceput de stil (Catalin Boltasu activa in SNAPJAW inainte, si imi placea mai mult :D )
2- Catalin imi e fost coleg de liceu, tinem legatura pe net si ma bucur de reusita alaturi de el, pentru ca in ultima perioada baietii au tot fost difuzati pe la radio si au avut parte de ceva activitate si atentie. Tot ma gandesc cand o sa reusim sa bem o bere ca nu ne-am mai vazut de ani de zile...
Nu in ultimul rand le doresc mult noroc in continuare, si sa ajunga cat vor ei de mari!
Sa-i ascultam!

2 comentarii:

  1. poate ca intr-un final o sa reusim sa bem si acea bere...cu siguranta se va intampla pe 2 octombrie, in Craiova...sau poate mai devreme :) Cheers, Cata!

    RăspundețiȘtergere