26 februarie 2011

24462320


Tocmai m-am chinuit o jumatate de ora sa scot un cooler CPU de pe o placa de baza pentru a afla ce socket are.
Am de schimbat placa de baza la un sistem PackardBell SL8050. Nu scria nimic de luat in seama pe ea. Nu tu producator, nu tu model, nu tu nimic. La un search pentru SL8050 imi dadea doar procesorul (care oricum era schimbat) si imi arata ca are SDR cand DIMM-urile astuia sunt DDR. Deci se pare ca si placa de baza a fost schimbata candva. Posesorul nu a stiut sa-mi spuna ce configuratie e, si pcul fiind bolnav de condensatori, trebuia sa aflu ce imi trebuie the hard way. Banuiam ca e vorba de un 462 dar vroiam sa fiu sigur.
Stiam ca clema aia pentru socketA e o pacoste, dar asta le-a intrecut pe toate. Inghesuit sistem; pana nu am dat magistralele, sursa si cooler-ul afara din carcasa, nu am reusit sa desfac amaratul ala de cooler. Mi-am blestemat zilele dar am reusit. In acest moment am mainile pline de praf si asa tastez cu ele. Imi sorb cafeaua tacticos si ma gandesc ca poate voi avea o zi buna.
Am cautat pe CraiovaForum o placa de baza si am gasit la 50ron cu tot cu un cpu de 1000mhz si cooler. Sper sa mearga si sa rezolv azi cu acest pcu. Anyway, today is a PC day. Pe langa SL, mai am de pus la ordine sistemul lui Fane care si-a schimbat hardul. O sa fie distractiv: componente, magistrale, 3 sisteme de operare de instalat si doar 24 de ore in care mai am de lucrat si la altceva.
Fara indoaiala timpul este un ucigas. Si peisaju cu marea de pe piesa asta imi aminteste de VAMA VECHE! Ma va ucide timpul care mai e pana ajung din nou acolo...

Un comentariu: