10 februarie 2011

Imi cer scuze...

... dar in ultima perioada am avut parte de commenturi inedite pe blog-ul asta de cacat. Am vrut sa las dreptul la exprimare si parere pentru toata lumea, dar se pare ca risc sa transform blogul asta, asa cum o fi el, intr-o tiganie doar pentru ca unii nu au ce face cu viata lor.
Cine vrea sa commenteze, poate sa o faca in continuare, dar voi modera commenturile primite. Nimeni nu isi va baga pula in Cerp, nimeni nu va misca in anonimitate fara sa stiu eu! Commenturile deja existente vor fi pastrate. Nu imi sta in caracter sa fiu ipocrit dar trebuie sa iau o pozitie pentru mine si pentru oamenii care vin cu voie buna pe aceasta pagina personala cu care nu intentionez sa fac nimic. O tin doar asa ca mai scriu ceva din cand in cand, mai desenez ceva, mai pun o piesa.
Daca ce fac eu e de cacat ... atunci sa vii sa-ti bagi PULA anonim in munca oamenilor ... este tipic romanesc!
Pentru a ma intelege si a-mi justifica mai bine decizia, va rog cititi commenturile posturilor anterioare. Nu sunt multe ele de fel, dar cateva sunt de prost gust. Nu am nimic cu nimeni, nu cenzurez pe nimeni, dar bunul simt e bun simt si pace.
Am dreptul sa scriu ce vreau, cand vreau. Cuiva ii va placea, altuia nu! Unii vor fi incantati, altii nu! Oricum ar fi, e usor sa fii marlan de Romania.
PUNCT!

Un comentariu:

  1. "Domnule" Anonim ...probabil ca viata ta este atat de neinteresanta incat te iei de a altora. Asta imi dai de inteles. Comentarii de genul celor facute de tine e in stare oricine. Care e problema ta daca omului ii place sa vorbeasca in metafore sau ca isi boteaza masina elefantica? Am citit ca ti-ai botezat dotarea "baros intergalactic". Ia spune-mi, macar esti in stare sa satisfaci o femeie? Sa stii ca nu-ti trebuie neaparat baros intergalactic sa faci asta. Si...Keloo, bucura-te ca nu ai ramas anonim ca altii. Fa in continuare ceea ce faci, ca asa ii inspiri si pe altii, care probabil cum se trezesc intra pe blogul tau sa citeasca ultimele noutati. Lui Anonim probail ca ii place, dar nu a invatat inca cum sa recunoasca asta

    RăspundețiȘtergere