7 februarie 2011

Sunday Driver!


Mai bine zis ... FRIDAY DRIVER ca s-a intamplat vinerea trecuta. Azi am fost sa comand piesele necesare: aripa si semnalizarea.
Convalescenta sper sa decurga ok... mai am de mers pe la ceva dezmembrari sa cumpar semnalizator lateral si niscaiva bucatici de plastic ornamental. Cu vopsitu' mai stau putin ca poate o vopsesc toata asa de primavara.
Concluzii:
- cand ai un sentiment ciudat, nu te sui la volan!
- cand ai o saptamana superba si mult prea linistita, nu iti dori sa pleci la munte!
- cand ti se pare ca esti sofer bun, sigur ai uitat cum e sa fii atent 100% la volan.
- cand vrei sa dai inainte, o sa dai, dar nu cand vrei tu! Trebuie sa mai astepti si sa te mai chinui putin, sa fii sigur ca vrei sa dai inainte!
- tot nu mi-am facut FaceBook!

13 comentarii:

  1. Cand ai un sentiment ciudat se intampla mereu sa te gandesti ca s-ar putea sa se intample orice altceva in afara de ce urmeaza sa se intample. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Elefantica plangacioasa :( Nu ma mai intrista si tu, ca eu sunt convins ca plange!

    RăspundețiȘtergere
  3. "anonimii tot anonimi"...ce dracu cerpule dam in filozofie. te pupa leana:* daca vrei sa spui ceva spune pe fata bebe....macar eu nu ii pun masinii mele numele "elefantica plangacioasa:((("....dar pana mea....sunt curios cum ti-ai botezat-o pe aia mica intre oua:> a mea e barosul intergalactic:> incantat:* te pupa leana
    si na...sarbatorile trec....porcii se belesc si masinile la fel...poate na acusi o iei peste tot la pas cu "pejoul" si mai dai jos slana:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Leano, scuza-ma ... you got me all wrong :D Am uitat sa te intreb: Niste slana de Cerp, servesti?
    PS: O iei tu peste tot, eu merg peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. vrei sa ma bat cu gagica'ta pe untura?

    RăspundețiȘtergere
  6. Prietene drag, anunta-ma si pe mine cand aduc astia vieti noi la magazin! Iti cumpar eu una numai sa te vad fericit :) SI ai macar bunul simt si semneaza-ti commenturile! Stii ca am posibilitatea sa imi moderez debate-ul si sa iti sterg ineptiile fara a le citi macar :) Dupa cum observi, ai dreptul de a posta anonim si nu am bagat moderare la primirea commenturilor. De ce? Pentru ca respect parerile cititorilor, dar ce faci tu deja e magarie fara rost! Deci ai putin respect, nu fii de la Bals!
    On Topic (din ciclul "sa-mi pun mitea cu prostu"): De ce sa te bati pe untura? Esti rupt de foame? Ceapa ai? Pune pe paine ca e buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ba si gagica'ta e rupta de foame?:)) sau defapt de altceva... Gura a ceapa ii pute?:> vorbesti din experienta vietii...I like that. Sa nu uiti ca Leana te pupa:* tot cu ceputza, daca asa iti place

    RăspundețiȘtergere
  8. There's no comment like " No comment " , dar incepe sa-mi placa sa iti scriu!
    Da ba vorbesc din experienta vietii, ca viata nu m-a adus unde sunt pe degeaba! Nu e un autobuz unde se suie toti si au pretentia sa ajunga departe fara bilet!
    Pax Leano! Esti demential/a!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bai "omul fara identidate" unde te crezi???e blogu' lu' mata???Nu iti place,nu mai intra...

    RăspundețiȘtergere