6 februarie 2011

FacialBook


Ce kknarie... ma simt ultima persoana de pe planeta...
Motivul: Nu am FACEBOOK! (publicul: aawwwwwww!)
Unde ma duc ... oamenii se stiu de pe FACEBOOK! Copiii se joaca pe Facebook! Oameni incearca sa-mi asocieze nume si daca nu le iese ... zic ca ma stiu de pe FACEBOOK! Femei incearca sa ma agate sub pretextul ca :
"Te stiu de pe FaceBook! Te cheama Daniel!"
"Nope ... ma cheama Adi... si ... nu am FaceBook!"
"Nu ai FACEBOOK? (suspinand cu tristete)"
"Da, sunt un nenorocit fara FaceBook!"
Cocalari dau commenturi la poze cu gagici pe facebook si toata lumea e fericita pe FaceBook!
Ce sa mai ... sunt total lipsit de demnitate, de valori umane, de esenta si de fond!
In ziua in care imi voi face FaceBook, va ploua cu sloboz, deci feriti-va! (GLUMESC!)
O sa imi fac si cont din-ala dar fix in momentul in care va fi gata albumu' Casa de Conspiratii ca sa folosesc stupiditatea umana pentru a-mi promova ineptiile muzicale!
Am ezitat in a-mi face un cont de FaceBook ... pentru ca nu folosesc retele de socializare... "Da' yahoo iti place, aaaa?" ar zice multi dintre voi in sinea lor ... Si NU, nu vad FaceBook ca pe o EVOLUTIE, il vad ca pe o tampenie la fel de mare ca Hi5 pe care am avut si eu cont pentru ca trebuie sa gusti din toate odata-si-odata. Nu sunt genul de om care sa fiu ANTI-SAVARINE cand eu nu stiu nici ce gust are frisca!
Sincer sa fiu, i-as da pe toti jos de pe yahoo messenger si le-as da sa guste niste aplicatii de chat mult mai serioase... cum ar fi MSN in prima instanta. Dar ce sa fac daca nu am cu cine sa chatuiesc pe MSN?
Nu am nimic cu nimeni ... dar sunt chestii mult mai spectaculoase despre care nu vorbeste nimeni si toti prefera sa fie cool pe o retea de socializare! Genial!
RIP GARY!

6 comentarii:

  1. Bai baiatule, tu nu intelegi ca Feisbucu e cheia de la poarta socializarii si popularizarii, painea relatiilor sociale, reflectia antropologica a omului si in final, locul unde se aduca mii si mii de oameni sa sarbatoreasca in fiecare zi fascinanta conditie umana. Ti-am zis, prietenia noastra s-a terminat, caci nu te inchini la batranul Feisbuc. Ereticule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei vorbesti cu mine pe MSN =)) Adevaru e ca majoritatea romanului stie doar : Internet Explorer 6 (ala de ti-l da la XP sp2) , Winamp (care saracu e basit de vreo 5 ani incoace) si Yahoo Messenger (care e folosit doar la noi majoritar).

    RăspundețiȘtergere
  3. n-ai feisbuc, nu esti cul! sa fie clar!

    RăspundețiȘtergere
  4. ba Cerp-ula mea, cam asa ar arata fb tau daca ti-ai creea cu maiestria de care ai dat dovata in nenumarate randuri p cacatu' asta d blog: http://www.neuronu.ro/funny/facebook-ul-la-sat/
    Deci nu te sfatuiesc nici eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sa n-ai cu cine chatuii pe MSN? de doi ani am renuntat la yms pentru Windows Live si nu m-a dezamagit pana acum.

    RăspundețiȘtergere