14 februarie 2011

26

14 Februarie 1985.
Data nasterii mele. Azi implinesc venerabila varsta de 26 de ani.
Nu ma simt nicicum, poate putin mai batran. Niste dinti care cer detartraj, o masea lipsa, par lung lipsa, niste dureri de spate datorate somnului, parca pre mult tutun in ultima perioada si mici probleme cu respiratia, probleme financiare ca pana acum, nimic exagerat si totul decurge normal se pare. Sunt putin mai obosit ca anul trecut, dar totusi mai linistit; am aflat cum e sa fii mare inca odata si copilului din mine se pare ca ii prieste. El se joaca si eu imi permit sa fiu orice in lumea asta a lui plina de vise.
Ce sa mai, am drumul meu si il asfaltez singur. Pacat ca pun lespezile in urma mea si nu pot sa imi pavez drumul de dinainte. Dar oricum, ma ajuta sa observ de unde am plecat. Sigur pun piatra mai de calitate de cativa ani incoace, si asta e bine. Deci si muncitorii la drumuri si poduri se perfectioneaza sa inteleg!
M-am bucurat sa primesc mesaje si telefoane de la cei apropiati. Mereu am stiut ca am o problema cu datele in general, deci de ce are face vreo diferenta datele de nastere. Eu mereu uit sa felicit oamenii; daca nu am un memo pe telefon, s-a dus dracu' tot. Sunt putin crispat ca asta vara mi-am sters din greseala toate aniversarile din telefon. Incerc sa le recuperez.
Acum ma apuc de lucru si sper sa am o zi placuta.
PEACE!

9 comentarii: