23 februarie 2011

Hello!

Am disparut putin. Nu de alta, dar mi se facuse frica de anonimii care-mi bantuie blogul! (NOT!)
Sunt un cerp ocupat: ziua lucrez, noaptea traiesc, dimineata imi vine sa mor! Am fost plecat mult timp de acasa si nu am stat de blog, indeajuns de mult timp incat sa observ ca nu ma pot satura de anumite treburi si persoane. Dar a fost ok in mare parte, exceptand problemele care parca se tin lant...
In fine ... am bagat un chef la resedinta pe 18 si 19. Rezultatele au variat, si ce s-a spus ramane stabilit!





AAaaa... si da! Uitasem ;) blue elephants :D

5 comentarii:

  1. ma numesc ANONIM3/01/2011 09:10:00 a.m.

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca ma prinsasi cu draci, imbecil ratat ce esti! Zi bagami-ai p***-n ma-ta cine esti ca, tare vreau sa te vad! N-ai da tu de dracu', ia vezi cum te invarti...

    RăspundețiȘtergere
  5. stii ca Leana te pupa!:*

    RăspundețiȘtergere